Det är ok


Hej! Jag vankar med jätte ont i ryggen, men det är ok ! För det kommer snart lösa sig. Tack vare super läkaren Therese tog mig till. Jag ska dit på måndag igen, tyvär kunde han inte fixa allt på en gång då skulle jag bli sängliggande i två veckor och det var onödigt tyckte han. Så jag får gå dit några gånger till så att han får sätta benen på rätt. Jag känner mig så otroligt lättad att jag äntligen får hjälp att jag träffade en läkare som visste vad det var. Jag vet inte vad det heter,  jo men jag vet inte hur man stavar. Han sätter tillbaka benen på plats iallfall. Jag var så nervös att min mage hade levt ett eget liv i några dagar och jag satt och nästan grät när jag skulle göra det. Som tur var hade jag Therese med mig som tvingande mig att knäckas före henne, tur det. Hade jag hört innan hur hennes ben knakade hade jag nog på riktigt sprungit där ifrån.
Så nu börjar det hända grejer , jag kommer blir bra. Jag ska börja dansa igen, träna och jag känner mig som en helt ny människa. Jag ska bli smärtfri !
 
Är ledig idag och det kännns underbart , har sett på The cleveland show, skrattade inte en enda gång. Jag tycker inte det är bra.. men när jag åt min macka med chorizzo korv och ost var jag tvungen att se på något. Dessutom lärde jag mig koka löskokta ägg idag, så jag är stolt över mig själv.


Jag har även hunnit diska, städa undan ( bara lite.. ) , bäddat , tvättat och tagit in tvätt. Sådant som måste göras som är lite mindre kul. Jag har hunnit ta ett långt varmt bad och haft i inpackning länge medans jag nopprade mina ögonbryn. Efter badet smörjde jag in mig med min blåbärs bodylotion från bodyshop. Underbar doft, nu sitter jag med en ansikts mask som luktar jordgubb! Älskling kommer få sig en bärpaj när han kommer hem !

Jag ska även fixa naglarna. Jag har gjort kvinnogöra idag, och det känns så skönt. Nu väntar jag på att han ska komma hem med ingredienser till dagens matlagning. Jag ska göra hemmagjorda pannbiffar och egna klyftpotatisar. Det ska bli gott och det är så mysigt när man har tid att vara för sig själv.
Så här vacker jag är  !

2010-01-20 @ 16:24:35

Kommentarer

Postat av: mamma

Kul inlägg, ja du är vacker som en ros, alltid, älskar dig, kram

2010-01-20 @ 16:43:52

Postat av: Anette

Jätte härliga bilder:) kramis på er

2010-01-20 @ 21:02:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback