Äntligen flytt städat...

Och det gjorde riktigt ont i ryggen. Men imorgon ska jag till läkaren och fixa till det. Kommer nog gå dit några gånger för att fixa det. Men nu är det städat och tomt i det gamla hemmet som  "we hated it with passion". Den var riktigt jobbig och det känns otroligt skönt att få flytta nu. Till en lägenhet, som jag älskar den. Köket jag ska bli en sån super kock ! självklart ska jag lägga ut bilder, tråkigt att jag inte kan lägga ut smakrpov till er. Det skulle vara coolt. Det ska jag uppfinna, att man ska kunna smaka på mat genom  datorn och teven.

Nu ska vi dock bo hemma hos Maria och Andreas en vecka, vad vi är jobbiga emot dom. Stackarna...

2010-01-24 @ 13:45:32

Kommentarer

Postat av: mamma

Skoj för er med ny lägenhet, ska bli spännande se den sen, love you, kram

2010-01-25 @ 15:02:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback