Veckans Matsedel

Söndag kväll åt vi vårrullar och pommes. En lycka i hela kroppen för att vi faktist kan göra pommes i vår ugn. Ska även fråga Therese hur man gör egna vårrullar. ( Ska även fråga om bakning, hon är riktigt duktig på det). Idag blir det pizza left-overs till lunch till middag blir det fish n´ ships. Fick precis besök av kära mor , syster och en galen hund. Vi fick medecin, cola, bröd och soppa. Min mamma är för söt.


Idag var jag hos kilopraktorn igen. Det var skönt, jag har haft sådan tur att Therese och Johan ska dit så att jag har fått skjuts, jag kan ju gå vilse var som helst faktist.  Idag har vi vilat och tagit det lungt. Ligger i soffan ner bäddad med filt och kudde och tycker lite , lite synd om mig själv. Njuter dock utav att bara ligga här och länna att tiden går långsamt. Att bara va....

Längtar efter skorna som jag har beställt det ska bli så kul och jag kommer ha dom finaste fötterna på dansgolvet i sommar.  Det ska bli så kul snart kommer Aarons föräldrar och sedan kommer Anki. Nu ska jag se på en serie och vänta på att våran pizza blir varm. Vi behöver värma i ugn för vi har ingen mikro, men det går lika bra. Tar bara lite längre tid. Ha en fin måndag allihop!

2010-02-15 @ 16:26:35

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback