Alla hjärtans dag.

Hej känner mig tvungen att skriva idag. Jag kämpar. Inte för att det är jobbigt, jag känner mig trött för vi är sjuka. Jag ska dock till jobbet för en söndag vägrar jag sjukskriva mig och imorgon är jag ändå ledig. Jag vaknade och gick upp åtta åt lite och kollade på serie men jag somnade i soffan.

Jag har inte bloggat på fyra hela dagar för att jag har varit för trött eller mycket att göra.  På onsdag bloggade jag på dagen då vi skulle ha ladies night. Men jag och Angelica gick istället ut med Aaron och hans jobbakompisar och det var jätte trevligt.

Torsdag gick jag till jobbet kl 15 och plötsligt behöver ta emot ett samtal , vilket jag gör för jag misstänker bra nyheter.  Det var riktigt segt att jobba , speciellt när det är nya människor. Man måste tänka och oroa sig så mycket då. Sedan hade ju varit kul om Angelica suttit och pinats bakis med mig.

Fredag då var jag och Aaron lediga. Jag var upp tidigt, tycker jag... hem till Lars och Therese för att få en snabbkurs. Sen skulle vi iväg på ärenden. Vi gick och handlade efter och skulle hem och städa. Vi plockade iordning och gjorde det ganske fint. Dock ska vi dammsuga och tvätta golv.
Vi har även kommit upp med ett system för städningen. Visst kan man hålla iordning eftersig , men när vi jobbar skift väntar vi på att båda är lediga så vi kan städa. Nu ska vi ta en av våra lediga dagar, vi har ju alltid två i veckan. Vi får välja vilken av dom och städa lägenehet. Även om vi jobbar skift och olika tider kommer lägenhetn bli städad en två gånger i veckan. Detta gäller även tvätt. Fast vi ibland tvättar oftare ändå.

Fredag kväll skulle vi då baka pizza men istället blev vi bjudna på middag på en grekisk restauran av Mamma och Mikael i alla hjärtans dag present.


Igår jobbade vi båda tidigt. Det var riktigt, jag vet att på två månader har
jag inte haft inte haft så tidigt på två månader.


Idag är vi sjuka som sagt... jobbigt.. men jag är ledig imorgon så då kan
vi vila tillsammans.

2010-02-14 @ 13:08:14

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback