trötter...

Det finns en kille på jobbet som ser ut att vara lite efter.. så när han pratar lespar han och pratar långsamt med en dålig engelska. Men han är ganska smart... idag råkade jag höra ett skämt. Jag var chockad över att det var så roligt och genomtänkt. Det är inte så att jag TÄNKTE att han inte var smart. Jag tycker jag förtjänar en örfil för det här nästan. Jag dömde honom på grund av utsende och .. läten. Men man kan ju faktist inte hjälpa om någon pratar som en femårig har ett smart skämt är ... chockande ? Eller jag är världens mest hemskaste människa ?

Nog med det, det var ganska jobbigt på jobbet idag. Jag kan inte titta på min chef längre och det ser ut som om han vill säga något och jag vet inte vad jag ska göra. Sedan skulle jag ha ett möte med några vi skulle lära oss om kundservice, så ställer jag mig upp inför alla i lokalen. Han ber mig sätta mig ner och sitta kvar för jag behöver ju inte gå på mötet ? Folk tittade ju på mig. Hur förklarar man sig då? Jag vart obekväm ända tills han åkte hem idag. Det är inte lätt att säga upp sig, första gången jag gör det faktist. Så måste jag jobba 2 veckor. Aja, dom sista dagarna är jag ledig. Och jag har precis smörat till mig att byta skift så att jag kan möta upp Aarons familj ska komma. Så dom hittar hem till oss.. så borde jag öppna en burkköttfärsås och dricka upp den.

Jag ska fasktist äta den med en liten sked så jag kan njuta till fulla.

Jag har kommit hem, slutade elva. Hängde upp tvätten och ska snart börja laga mat. Jag och Aaron är alltid vrålhungriga när vi kommer hem. Ska även göra korv och pasta så att vi kan ha med oss till lunch. Imorgon får vi lön hoppas jag.Jag måste såklart gå till banken för att idioterna inte kan skicka ett nytt om jag inte skaffar nytt ID kort. Det låter som ett skämt men nej... jag vill att pengarna ska komma in innan jag börjar. För jag hinner inte gå någon annan dag till banken ju..

Jag trötter ska sluta tjata på. Jag saknar Aaron, jag vill ha god mat, bra teve program och stor dos gos. SPRING HEM ÄLSKLING :)

2010-02-25 @ 23:40:55

Kommentarer

Postat av: mamma

Ha en fin dag älskling kram

2010-02-26 @ 07:07:24

Postat av: Mikael

God morgon älskling. Det brukar vara så när man säger upp sig. Man får inte vara med på möten, events etc. inte så mycket att göra åt det. Bara se fram mot nästa jobb :) Ha en fin dag!

2010-02-26 @ 07:36:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback