Torsdag!

Idag har jag städat badrummet, lagat frukost och nu försöker jag än en gång lägg upp bilder på facebook. Igår spenderade jag 40 minuter på att få upp bilder när laddningen äntligen var klar. Så stod det att det var misslyckar uppladdning. Det var riktigvt jobbigt så jag försökte inte igen. Idag ska jag jobba klockan 3-11 så idag ska jag säga till chefen att jag faktist ska gå så fort mina två veckor är över, jag sa att jag skulle tänka på det. Måndag den 8 mars kl 10 börjar jag jobba på Unibet. Det ska bli så roligt och jag är så nervös. Ett nytt jobb, nya människor och åka buss varje dag ? Det kommer bli toppen det här. Idag ska jag smöra för mina arbetskompisar så att jag kan byta skift nästa vecka onsdag. Så att jag kan möta upp Aarons famlij, vi båda jobbar nämligen kväll när dom kommer 19-20 på kvällen. Idag är det soligt och fint och jag hoppas ni har en bra dag. Puss å kram!

2010-02-25 @ 13:05:44

Kommentarer

Postat av: Aaron

Det nya jobbet kommer att gå så bra min hjärta, du är så duktig och klarar allt =) puss

2010-02-25 @ 17:00:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback