Sjukt bakis... Jag ska aldrig mera dricka ?


Hade denna klänningen igår och frös häcken av mig. Jag drack tydligen lite för mycket med tanke på hur jag mår idag. Har haft en mysig dag med familjen dock :) Ligger och väntar på min älskling så jag kan få lite gos ! Det blir inte mycket mer än detta. Jag ska försöka få honom att se en komedi ikväll, annars blir det spelande. Imorgon är jag och Aaron lediga tillsammans. Det är underbart, då ska det städas. Jag skulle ju verkligen städa badrummen idag, men jag klarade inte av det. Jag har haft så ont i huvudet. Men nu börjar jag må bättre och jag börjar tilloch med bli varm här under ett stort duntäcke. Lyssnar på musik och njuter av min ensamhet och mina tankar.


Ja.. en bild är mer än tusen ord. Här hade jag inte vaknat riktigt. Men det var en vacker dag, lite kyligt i vinden bara. Jag åt en jätte god hamburgare, och kina mat på kvällen. Vilken dag....

2010-02-21 @ 23:12:49

Kommentarer

Postat av: mamma

Hoppas du kommit över tortyrstunden nu!! Var riktigt roligt att höra dig där inne men blev änna lite orolig ...:) LOve You, kram

2010-02-22 @ 18:04:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback