lördag

 

Efter jobbet gick jag och Angelica till henne för att hämta henne sedan vidare till affären för att handla ingredienser till våran mysmiddag. Det var jätte mysigt och gott. VI satt och sjöng hela natten och skrattade så vi fick ont i magen. Sedan väntade vi på Aaron som tillslut ville följa med oss en sväng. Dansade hela natten !

Våra goda kyckling vraps med sötsur sås , sallad och en vitlöks avokado röra som Angelica gjorde. Den var superduper god!!

Finste Angelica hackar grönsaker till våran sallad !

och idag har jag världens fläskläpp och jag vet inte varför ?!??

 

2010-02-28 @ 14:35:29

Kommentarer

Postat av: mamma

Kul du har fina vänner, ha en underbar dag dockan min kram

2010-03-01 @ 09:02:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback