Lockarna...

En efterbild som efterfrågat ..

En lite mindre bra bild dock. Men bättre än inget. Jag kom precis hem från jobbet, men är jätte trött. Nu ska vi dock spela och varva spelet är vårat mål. Vill vara vaken hela natten känns det som.  Imorgon börjar jag klockan 3 ,förkyldningen är bättre. Men på kvällen är det jobbigare. Känner mig väldigt trött och undrar vad det är jag har haft.  jag MÅSTE beställa nya linser så fort lönen kommer in. Jag har två kvar en i rätt styrka och en i fel. Jag har i dom nu. Men jag ser typ inget ändå för att jag har brytningsfel så jag ser helt knasigt och blir nästan snurrig av detta ju. Ska ta ut dem nu och spara på dom som dom räcker månaden ut.



Håret blev bra och dom tyckte om det på jobbet och tyckte jag skulle permanenta håret. Dock var det en som inte tyckte om det han sa att det såg ut som om jag hade fått stryk (!?)
Andra får blåtiror av stryk, vem får lockigt hår? Visst var det lite busigt ruffsigt.....

Nu ska jag tvätta bort sminket gosa ner mig i soffan och döda badasses i chang hai. Höres imorgon.

2010-02-17 @ 01:22:25

Kommentarer

Postat av: mamma

Fint det blev! Angående om linserna så SKA du höra av dig till mig så snart du vaknar, så fixa vi detta. Detta är en befallning som ej får nekas. Kram

2010-02-17 @ 08:53:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback