Lill-lördag ?

Redan onsdag och jag har fyra arbetsdagar kvar innan en ledig dag. Vaknade tolv, tog en kopp te och plockade iordning lite. Ska städa på söndag då ska badrummen bli fläckfria. Undrar vad jag ska äta till frukost och om varmvattnet räcker åt mig nu. Jag har precis satt på den , men även en maskin samtidigt och det är samma vattenbredare. Vi får väl se. Det är så sjukt jobbigt att duscha kallt. Det gör att man är kall hela dagen och det tar jätte lång tid innan man blir varm igen.

Idag ska jag göra engelskt skift. Det ska bli skönt då kanske jag äntligen kan göra lite poäng.

Nu måste jag äta något :)

2010-02-17 @ 13:12:55

Kommentarer

Postat av: anki

Grattis Sandra på namnsdagen. Hoppas du får en fortsatt bra dag. Saknar er.

Kram

Farmor

2010-02-17 @ 16:21:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback