God morgon solen!

Ja, det är ganska sent ute. Jag gick upp alldeles för sent med tanke på att jag måste lägga mig tidigt när jag kommer hem ikväll för jag börjar tidigt imorgon. Men det var så skönt att vrida in sig i hela täcket och ha båda kuddarna. Igår gjorde jag fakstist många poäng på jobbet, undrar nu om jag kommer få dom? Nästa månad då? Inte så big deal kanske ändå. Fast det hade varit 10€ extra haha. Solen skiner och det ser ut som om det kan vara varmt ute. Jag ska försöka köra igång en tvätt göra mig iordning och sedan gå till banken.

Nu ska jag steka ägg :) Ha en bra dag!

2010-02-26 @ 12:43:33

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej mitt vackra barnbarn.

Grattis till det nya arbetet det kommer att gå jättebra. Det känns alltid lite konstigt när man sagt upp sig, speciellt som dom nog mycket gärna vill ha dig kvar. Du är ingen dålig människa kan aldrig bli du är en bland dom mest empatiska personer jag känner. Väntar så jag tror jag blir tokig på att komma ner till er.

Kram Anki

2010-02-26 @ 14:07:23

Postat av: mamma

Hej raring, kom gärna hit på söndag om du vill, vore skoj! Eller jag sms ifall vi sitter ute någonstans, verkar bli toppen väder igen , kram

2010-02-27 @ 17:14:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback