Fredag

Redan fredag denna veckan har gått fort och snart kommer Aarons familj. Det ska bli så kul med våra första besökare på Malta. Super kul, känns redan som om det länge sedan jag träffade dom. Det var vid nyår. Jag ska även få burkköttfärsås och jag ska få äta en rätt ur burken kall med en stor sked. Min favorit rätt genom tiderna, sjukt va? Har även beställt skor från sverige, som jag hoppas kommer med Anki när hon kommer hit i slutet av Mars. Det blir en kul månad ! Idag var det också varmare ute än det varit , mulet dock. Dagen gick långsamt på jobbet idag fast det var roligt för Angelica jobbade då. Hon jobbar imorgon med så det ska bli roligt.

Ledig söndag och måndag och det ska bli jätte skönt faktist. På söndag ska jag städa, verkligen stor städa toaletterna. Dom ska bli så rena att man skulle kunna slicka dom. Vi har precis sett på Lost senaste avsnittet och ätit mat som Aaron hade lagat tills jag kom hem. Nu sitter han och spelar och jag bloggar.

Orkade inte blogga imorse, det kändes som det tog halva dagen för mig att vakna. För en gångs skull sov jag faktist djupt. Annars vaknar jag för det minsta lilla , om jag inte somnar lite salongsberusad. DÅ kan jag sova igenom lite ljud. Imorgon vill jag rita för jag har bilder i huvudet.

Läste även ett mail på jobbet om att i dom nya kontoren ska dom ha en vit tråkigt vägg, om någon vill måla får man ställa upp. Själklart vill jag det, jag vill måla en stort volverine som han ser ut i serie tidningen. Skulle dock aldrig våga måla. Men Melanie på jobbet idag sa att hon skulle rekommendera mig att jag borde göra det. Det hade faktist varit kul. EN tjej på jobbet har tilloch med bett mig rita av en bild som vill tatuera in. Har lite prestations ångest och får ta tag i det snart. Det känns nästan lite jobbigt att göra den. Men vill hon så vill hon. Jag vill bara göra det så bra som jag kan.

Snart ska jag nana sängen, är redan trött. Gjorde inga poäng idag, det är väldigt sällan jag har en dag utan poäng. Hel knasigt hade bara jobbiga spelare som trodde att dom kunde ta ut låtsas pengar. Jag blir så trött.. När man spelar i låtsas så får man 1000kr/100£$€ och dom tror på riktigt att dom kan få ut det ? Vissa människor borde inte få använda internet. Precis som att halv-blinda-döva-döda gamlingar inte borde få köra bil om dom inte gör ett test.

Nej nu är det sängen som gäller, det blev en massa onödigt tjöt.

2010-02-20 @ 00:34:14

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback