Grattis Lady Di

Igår var jag ledig och njöt med Dianas besök och henne. Vi gick in på hotellet brevid vår bygnad och solade och badade pool.  Jag badade dock bara en gång för det var faktist iskallt. Även om det är 35 grader vill jag ju vara varm. Sedan gick vi hem och jag lagade köttfärsås och pasta till 6 personer, två stora gryter. Det var inget alls bra, jag brukar kunna göra den god. Men gästerna åt och såg glada ut ändå. Vi gjorde oss iordning till "Vänner" på teven och hade trevligt. Tillslut kom vi till Nordic bar som Diana hyrt och alla hennes gäster fick gratis öl. Vi hade helt sjukt trevligt. Jag har inte haft så kul på riktigt länge. Dianas glädje igår var oslagbar. Alla gästerna hade riktigt roligt och när jag kommer hem ikväll kommer jag lägga upp bilder om jag inte gör det imorgon. Idag vaknade jag inte alls så bakis som jag trodde att jag skulle vara för att.... det var länge sen jag var SÅ full. Tack mamma för att du köpte resorb, tack till mig själv som är förståndig nog att dricka en sådan när jag är så full som jag var. Gick hem rätt så tidigt för att orka till jobbet idag.  Kanske lite för att jag drack min första öl kl 14 igår.

Mera bilder kommer senare då.





Sötaste någonsin :)

2010-08-11 @ 14:11:32

Kommentarer

Postat av: mummu

en oo ihan varma ootko se sinä ...vai sinun mamma...oottepa niiiin saman näkösiä...voi vitsi...kram

2010-08-11 @ 14:28:42

Postat av: MooKiE

Damn att jag inte kom låter som det va en toppen kväll :) ha en bra dag

2010-08-11 @ 14:30:55

Postat av: Minna

Katterna var fantastiska! Jag lägger ut den på fejjan men skriver självklart vem som hittade den före mig.

2010-08-11 @ 18:06:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback