1 Augusti och jag är kär.

Jag är så glad. Jag har funnit en ro inom mig själv. Jag omfamnas av en famn som en gång var så främmande. Jag väljer att värmas och hållas kär av de vänner som står bakom min rygg. Jag tillåter mig att bli sårbar för att kunna ta till mig varje ögonblick, varje känsla och omtanke. Jag blottar mig för att känna en gemenskap större än något annat. Jag väljer att lita och tro på det. Vänlighet är ett språk som den döva kan höra och den blinda kan se. Det finns inget vackrare, inget större och ingeting bättre. Än att få vara mitt i en känslomässig bomb där kärlek är allt.

Kom med in i min kärleksbubbla för det finns så mycket kärlek som bara väller över.
Älska,känn,njut av de liv vi får dela med varandra.

2010-08-01 @ 13:37:41

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback