Tack

Jahadå. Igår blev det utgång efter jobbet. Då alla nästan från jobbet, Maria bingo avdelningen gick ut. Det var jätte trevligt och vi hade super kul. Det vart så kul att dansa med madde som var en dancing queen på dansgolvet och jag vart nästa nykter.. sedär. Två gin och tonic. Men jag kom hem strax efter fyra och kände mig dödstrött. Sov dock till halv tolv så jag är rätt så utvilad. Men det var kul att få träffa kollegor utanför jobbet. Tack för en trevlig kväll!

Idag åt jag och min kärlek frukost och skrattade till en komedi serie. Så kul när vi kan åka till jobbet tillsammans och gå hem. Är glad att hittils har han jobbat kväll samtidigt som mig så att jag har sluppit gå hela långa vägen hem ensam. Inte för att det är jobbigt, det är alltid kul med sällskap ju.

Ha en fin torsdag allesammans, får se om någon lägger ut lite roliga dans bilder :)

2010-04-15 @ 15:23:38

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback