I have a dream...

Jag och min Mor, vi som är så visa, filosofiska och mogna kvinnor ska hyra ett hus mitt i skogen. Som självklart har öppen spis, bastu och utedass. Där vi ska spendera .. den tid det tar att skriva en bok om livet. Då vi ska dricka vin och få ner våra djupa känslor på blad som ska bli vår bok. Vi har ingen målgrupp vi riktar oss åt utan de som klarar av den psykologiska boken kommer få en uppenbarelse och leva ett fantastiskt liv. Jag och min Mor kommer bli rika och sedan köpa den lilla stuga i ett minne för boken som skapades.

http://cottage.solblomma.se/Bilder/Stuga01.jpg

Eller hur mamma?

2010-04-21 @ 16:48:10

Kommentarer

Postat av: mamma

Klart älskling! ser du redan hittat den perfekta stugan också BOKA!! Drömmar är underbara, o delade drömmar som man också gör till verklighet är större än störst, precis som delad kärlek. Fullständigt dit inga skuggor når.

2010-04-21 @ 18:03:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback