`Gott att sova

Hallå mina kära vänner!
Denna morgon försov jag mig kom dock i tid ändå. Vilken tur känner jag. Vill ju inte komma försent. Inatt sov jag så skönt. Jag har sovit dåligt i två nätter i rad. Så nu äntligen så sov jag riktigt skönt. Igår kväll när jag kom hem diskade jag och gjorde hemma gjorda hambugare till Aaron när han kom hem strax efter tolv från jobbet. Ja, man kanske inte ska kalla de hamburgare. Vart ju tvungen att lägga rostbröd som bröd till för vi hade faktist inget annat hemma nu. Men gott vart det.

Ikväll ska jag kika på kläder på nätet som jag kanske ska beställa tills Aarons familj kommer, wihoo.. hehe.

Imorgon är jag ledig, skönt. Känns dock onödigt.
Ha en bra dag allesammans.

2010-04-12 @ 14:16:02

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback