God morgon?

Yrar jag? Är jag fortfarande vaken? Sover jag? Jag är så förbaskat trött. Jag är på väg in i där drömmar ska ta över och somna in djupt. Men nej, inte denna natt. Det tar tid innan jag somnar, jag vet inte riktigt om jag drömmer, om jag sover eller om jag är vaken. Någonstans mitt imellan verkligeheten och drömmarnas land. Jag funderar och tänker, än en gång alldeles för mycket. Men jag mår bra, riktigt bra. Det är ok. Idag är en ny dag, nya äventyr och jag välkomnar dagens händelser med öppna armar och bestämmer mig för att leva idag.

Idag är det Ivans sista dag på jobbet, tycker det är tråkigt. Alla kommer sakna honom! Safe trip and good luck :)

Jag är cool-lugn. Det är bra! Solen skiner, himlen är blå och jag hoppas att ni alla får en härlig dag.
STORA KRAMAR, massor av kärlek.

2010-04-22 @ 09:06:20

Kommentarer

Postat av: mamma

brukar med fastna där mitt i ingenstans ibland o vet ej om jag sover el är vaken :) kram kram

2010-04-22 @ 13:56:09

Postat av: Art by Lisa Lans - Vinn ett porträtt

sv: tack för kommentaren (:

2010-04-23 @ 10:29:19
URL: http://lans.blogg.se/

Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-25 @ 08:28:05
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Postat av: Sannaa

Tack hihi :D

2010-04-25 @ 13:23:56
URL: http://sannaacarola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback