Fika och blommor!

IDAG FYLLER MIN UNDERBARA MORBROR 20 ÅR!! Önska jag var hos dig, för att äta upp din tårta!

Efter att Maria och Andreas fått fram madrasserna så gick vi till mc dolands fikent och satt ute och hade det mysigt. Maria köpte någon surlig paj, min skulle vara en jordgubb cheeskake. De smakade inte cheeskake men båda vart riktigt goda! Jag tog även en mocha kaffe till, med cholkad i. Kanske alla redan vet? Jag tyckte dock den vart jätte god.

Det vart jätte gott och mysigt. En dos bra bra vänner och socker!

Jag gillar att leka med min kamera :)

Mina blommor i ljuset som lovat!

krydoooorrrr...

 

Nu ska jag städa och grejja lite :)

 

 

2010-04-13 @ 17:35:43

Kommentarer

Postat av: mamma

tittat på fotona på dig o ler och förundras över att denna vackra tjej är MIN dotter...blir stolt o glad

2010-04-14 @ 17:04:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback