Den lilla svarta

På balkongen.


Idag har vi varit i Sliema och shoppat lite och titta i affärer. Lite fick vi med oss hem.
Det var helt underbart väder och vi kikade även förbi det nya shoppin centrat. När vi är påväg dit kommer det några tjejer fram till oss och frågar om vägbeskrivning, sedan när det ska gå säger farfar : sorry to see you go haha! Sådan charmör han är. Vi hade jätte trevligt och mysigt.
Sitter nu och degar efter att jag lagat spagetti och köttfärsås som de sa att de tyckte om. De sa dom i vilket fall.

Idag ska jag ut en sväng med madde och träffa de andra från jobbet. Andreas vår bingo expert ska flytta till Egnland så det är ett litet hejdå utgång.


Vi äter, känns jätte konstigt och självklart underbart att de äter vi vårat köksbord. I vårat hem. jag är inte i deras hem. Är lite små rädd för att inte bjuda tillräckligt mycket, fråga , hjälpa till tillräcklig. Men annars får de väl säga till.

Hungriga var vi efter allt gående och skrattande.


Äntligen fått användning för basilikan som jag odlar och fått till att leva.

2010-04-30 @ 18:15:40

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback