Where ever you go, I will follow.



Nu ska jag sätta på julia och julia, det blev att lars körde till mataffären sedan åkte vi till honom å hans familj åt middag och såg på tropic thunder jag älskar filmen tycker den är skit kul, självklart somnade jag till dem 20 sista minuterna. Sedan körde Lars hem mig. nu har jag diskat, plockat bort efter mig hängt tvätt och faktist satt in en sista tvätt trots att jag inte har en aning om vart jag ska hänga upp det. Just nu lånar jag marias och andreas avfuktare , det är så fuktigt att det är små blött på golvet, ja altså fuktigt. Så under tiden tvätten är så blöt kan maskinen gott vara på en stund annars blir det väl aldrig tort. Vi ska nog också köpa oss en sådan längre fram tror jag. Om en stund ska jag göra kycklingsallad, som vi ska äta av ikväll och båda ha med oss till lunch till jobbet imorgon. Är inte trött längre, så klart. Skönt att jag börjar 17 imorgon så hinner mysa med Aaron, jag ska laga frukost imorgon och så har jag beställt en stor dos morgon gos. Nu ska jag förflytta mig och värme ljusen :)
God natt!

2009-11-18 @ 22:50:34

Kommentarer

Postat av: mamma

Ha en fin dag, älskar dig, kram

2009-11-19 @ 08:59:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback