Jobb...


Idag ska jag jobba igen, klockan 15:45.  Samma tid som igår och jobbar lika dant, söndag och måndag. Sedan på tisdag jobbar jag 22:45-07:00  . Sedan är jag äntligen ledig på onsdagen fast jag slutar klockan 7 på morgonen. Sedan är jag även standby på på torsdag, vilket suger! Men jag har bett för veckan därpå att få två hel lediga dagar utan standby och det ska och måste ske. Annars vet jag inte vad jag gör. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka duscha fort så jag hinner sitta vid datorn en stund. Saknar min älskling, känns som om jag inte sett honom sen i onsdags. Och han jobbar nu 7-15 när jag börjar 15 och slutar 23 så vi hinner inte ses föräns på tisdag. Det är jobbigt faktist ...

Hanna i torsdags natt :)

2009-11-21 @ 13:42:18

Kommentarer

Postat av: mamma

Hej raring, hoppas du får en fin dag, love You kram

2009-11-22 @ 10:23:54

Postat av: mamma

älskar dig, älskar dig, älskar dig , tusen kramar o pussar

2009-11-23 @ 11:11:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback