Hormoner.

Hormoner spökar i min mig tror jag. Eller ? Jag har inga 'extra' hormoner nu. Men jag har inte varit utan hormoner i kroppen sedan jag var 14 år. Är det konstigt att det kanske känns konstigt ? jag sitter och lyssnar på julmusik i min ensamhet och försöker välkomna december som är min favorit månad, mamma fyller år ( aarons mamma också samma dag) min mormor fyller år, jag fyller år och Karin fyller år. Det är våran månad. Jag älskar julen. Men det är svårt att få en julkänsla med strålande sol och blå himmel , och jag är väl lite tidigt ute. Men so what.
Saknar Maria så mycket, hela familjen i sverige , i england och alla vänner. Jag vill hem idag nu, nu nu. Men snart åker jag hem ju. Det blir kul. Det ska bli skönt att få träffa min familj. Min mormor !

Julbak 2007 med kära klasskopisar, bakade vi ? Jag åt deg !! Nettan gjorde luseekatter som såg ut som det manigla könsorganet, jag tänkte på presenterna vi skulle dela ut. Alla andra var härligt galna som dem alltid varit.



Ta mig tillbaka till denna tiden !

världsklass på det här,

glögg :)

haha lite mjöl här och var.




idag ägnar jag en tanke till Patriks familj, skickar en varm kram till hans bror. Den 23 december är det ett år sen han valde att lämna oss.

2009-11-30 @ 12:22:00

Kommentarer

Postat av: SannaaCarola

Tack ;D hehe kram till dig med!

2009-11-30 @ 17:56:34

Postat av: seija mummu

niin siellä se sinä kaukana olet...kyllä minullakin on ikävä....mutta...ajattelen jos teillä on hyvä olla siellä niin ....minun on parasta hyväksyä se..sydämessäni asuu...kaipaus....voi hyvin...rakastan sinua...kram

2009-11-30 @ 23:08:24

Postat av: PernillaPP

Hej du självaste kärleken :D <3

2009-12-28 @ 12:29:04
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Postat av: Anonym

alltid lika vacker ! även då du ej tyckte det men jag ser aLLtid hur vacker du är ;)

2010-06-29 @ 04:21:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback