1½ års dag idag.

Känns som en evighet redan.  Det kanske är att ta i. Men det känns som en lång, lång tid. Så mycket vi har sagt , så mycket vi har gjort och sett. Så mycket vi har gått igenom du och jag. Så många nätter utan sömn, så många dagar utan mat. Så många dagar med så mycket mat. Dagar utan pengar, dagar med massor av pengar.SÅ många dagar av skratt och tårar.  Vi delar ett liv du och jag.Vi har minnen du och jag. Du och jag är ett.  Känns som om vi hunnit med en livstid du och jag. Vi har rest tillsammans, vi har flygit tillsammans. Vi har bott i tre olika lägenheter sovit i så många olika sängar. Vi har flyttat utomlands. Vi har gemensamma kompisar som har barn, som är förlovade , som äger hus. Vi har varit på en gemensam kompis begravning. Vi har gått på bröllop ihop. Vi har haft ett djur tillsammans, som dött.  Vi har firat jul tillsammans,nyår tillsammans. vi har åkt tåg tillsammans.Cycklat ihop. Vi har haft inbortt, vilket många klarar sig en livstid utan ! Vi har varit deppiga, hjälplösa och utan hopp tillsammans. VI har varit lyckligast på jorden tillsammans. VI har ätit av samma mat, druckit av samma dryck. Vi delar säng om nättnerna. Vi har blottat våra känslor vår varandra , blivit sårbara. Vi visar varandra våra svagheter och hjälps åt att dra fram det bästa vi är.  Vi vet redan innan hur den andra av oss känner , och vill säga. Vi känner varandra.  Så väl känner vi varandra, trots det överraskar vi varandra vi växer ihop. Vi har nått gemensamma mål. Vi har gemensamma drömmar och mål i livet.  Jag har älskat dig så mycket att jag hatat dig. Jag har älskat dig så mycket att jag ville tröttna. Det har aldrig funkat, jag älskar dig för mycket.  Jag vill alltid älska dig för mycket. Jag vill aldrig mera vakna utan dig brevid mig, jag vill aldrig mer somna utan dina armar runt om mig. Jag vill föralltid vara din.

2009-11-18 @ 14:29:26

Kommentarer

Postat av: Lissette a.k.a Loca

Va fint :) Blev ju riktigt rörd :) ni passar så bra ihop ! Längtar efter er!

2009-11-19 @ 14:32:55
URL: http://paranooiid.blogg.se/

Postat av: Anonym

kommer alrig glömma denna underbara bild på oss, på denna bild säger vi att vi vill ha varandra och alrig kommer att glömma varandra, vi klarar allt vi älskar varandra med denna blick vi ger varandra. hoppas du mår bra min vackra ängel för du betyder mest av allt. du är så otroligt vacker som vanligt. du kommer alltid att vara den vackraste jag har sett i sverige och i malta.

2010-06-29 @ 04:32:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback