Söndag

Trötter... är dock glad över att ha haft en helg ledig. Super bra, ska jobba måndag och tisdag sedan är jag ledig onsdag då det är julfest för jobbet. Det ska bli jätte roligt, tror jag.. Sedan jobbar jag tre dagar till och är ledig söndag. Jag hade hellre velat jobba söndagen, men men. Det får gå.

idag har det varit julmys på Lindqvist familjen och det har varit jätte mysigt. Har även hunnit handla mat, tvätta , diska och köpa två kulor till julpynt. Min stjärna har äntligen kommit hem från sverige!!!!

Fortfarande ingen julkänsla. Det är inte okey.

2009-12-06 @ 23:35:06

Kommentarer

Postat av: mamma

ha en fin dag, kom o hälsa på, kram o massa kärlek

2009-12-08 @ 09:05:07

Postat av: Aaron

Gillar din blogg hjärtat ! men du för börja skriva mer och oftare tycker du skriver så bra :D älskar dig !

2009-12-11 @ 09:02:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback